2009年11月20日星期五

回到过去??

“很想回到过去”。。

这是什么意思呢??

是我想太多了吗??

你也会有想要回到过去的一天吗??

都已经说明了是“过去”,还怎样“回”呢??

过去就让它过去吧。。

未来的路还很遥远的,放眼未来,是我想要的。。


也许,

是我误会了你的意思,

你的“很想回到过去”,

应该不是我们的“过去”。。

最近听到这首歌—被你爱过我真的很快乐

还蛮好听的哦。。



被你爱过我真的很快乐


被你爱过我更懂幸福了


你紧紧抱我温柔的我好痛


突然我才懂你不是不爱我


被你爱过,其实我真的很快乐。。

也许,你不知道。。。

2 评论:

JsengLee 说...

Act i not really know what happen on u and him... But both also my friend... Be tough ba... ^^
So long no saw u and him le... All go different place jor... Really hope can sit together having steamboat BBQ again... haha~~

zhi lei 说...

haha...hi...long time no c le...actly everything had already change le..see when can sit down together and steamboat BBQ again la...haha...

发表评论